January 17, 2009

Tag tag tagging

Tag oleh Kak Leen. So inilah dia :


Do you think you are hot??
Erm TAk. Perut needs some working. And paha too :(

Upload your favourite picture.


Why do you like the picture??
Saya rasa perangai anak saya ikut saya (tak sia2 tahan sakit 7 jam)

When was the last time you ate pizza??
Ntahla. Dah lama tak makan. Lagipun skang kan tengah boicot.

The last song you listen to..
Lagu dari mainan 'Moo" Aiman. "Jingle bell, jingle bell, jingle all the way.." Asyik dengar tu siang malam.

What name do you prefers besides yours?
Nama saya dah cukup best. Terima kasih.

People to tag:
1. Pn. Fatiyahh. (Anda dah pernah buat ke tag ini?)
2. Ude besar. (ye anda. Blog dah siap blom?)
3. Ude kecik dan Alang (kire satu la ni ye :p)
4. Dr.Adz Ariff (kalau ada masa la ye)
5. Ella wife Mirwan.

Who is No 1?
My kawan segeng dari zaman skolah dulu hehe

No 3 is having a relationship with..
Erm Ude takde kot. Alang ngan Encik Sh**q*

Say something about no 5
Dia adalah wife kepada kawan sekolah rendah saya sampai skolah menengah dan dia datang kawen saya.

How about no 4?
Ehm tak kenal pun. Blogger gak buzy jadi HO kat Selayang Hosp pun sempat blogging lagi hehe.

Who is no 2?
Dia adalah adik saya yang paling sengal (dan paling bleh diharap) --- Bagi hadiah ye pas ni.


Sesape yang dah kena tag..buat la ye. dah takde idea nak post entry ape baik buat tag ni hehe.

1 comment:

HaNi said...

muka dia pun macam mak dia..chomel nyaaa

~Our Little Family~