November 12, 2008

Adik Khatam Quran

9 Nov yang lepas, telah berlangsung satu majlis yang dipanggil Majlis Idul Ilmi (MII) atau sama la jugak ngan Majlis Akhir Tahun sekolah agama adik saya, merangkap sekolah yang mak saya punya, merangkap gak sekolah tempat adik saya yang satu lagi mengajar. Buat kat Grand Ballroom Hotel Summit tu. So kalau ada sesiapa yang nak cakap kat adik saya "ingat sekolah ni bapak ko yang punya?!" boleh la adik saya dengan selamba menjawab memang YA!! hehe :p

Adik saya yang sekolah kat sini adalah adik saya yang last sekali. Dia take part in Khatam Quran and Drama Tari. Adik saya yang mengajar kat sini adalah adik saya yang nombor 3. Dia take part dalam mengajar budak2 ni persembahan boleh dikatakan dalam sume acara!!

Ada acara story telling, fashion show (paling cute!), zapin (persembahan terbaik), sajak, drama tari etc etc. tapi tak amek gambar pun sebab tengok dah ada professional photographer amek, so malasla nak gi depan tu snap pics.

Aiman awal2 tu tido je. Orang bising2 pun nyanyi nasyid pakai mic dia buat dekkk je hehe. Bestla anak mommy ni :)


Khatam Quran


Dapat hadiah matapelajaran terbaik


Kat meja n depan grand ballroom


Siblings!!


Aiman ngan atuk


Hubby n wifey (saya gemok!)



Mommy sayanggg Aiman!! Muahhh..

No comments:

~Our Little Family~