December 14, 2008

Bracelets for sale!

This is what I got from Egypt (hadiah parents aku. Bukan aku minta)

Ni 1 set necklace, gelang n earrings. Tak jual hehe :)

Gelang tangan. Pure Diamond Crystal from Asrouf.

This is pure Diamond Crystal from Asfour, Egypt. It's so popular there! You can download the catalog here.

Sesiapa yang teringin untuk memiliki gelang tangan ini (memang cantik!), bolehla pesan kepada saya kerana kami akan ke Mesir akhir bulan ini. Comes with all colours. Ada ungu, merah, hijau, coklat, biru macam2 lagi la. Sesiapa yang berminat boleh la mengemail saya di gilxx83@yahoo.com.

RM 180 (dari oversea tu!)

Ada bentuk heart yang tergantung2 kat gelang tersebut. Sesiapa tanak jiwang, bentuk lain selain heart pun ada :)

It comes with a box, nicely packaging :)

Boleh buat hadiah kepada emak, hadiah hantaran, hadiah kepada tunang, bakal tunang, bakal isteri dan pakai sendiri pun boleh.



Green : RM 250

Brown : RM 250

Black : RM 350

Okey gelang tangan yang kat atas ni pun saya jual jugak. Tapi yang ini memang dah ada. Tak payah order.

Gelang tangan ini pun ada banyak warna. Biru, pure crytal pun ada (transparent).*nanti aku letak gambar lagi*

It comes with a box, nicely packaging.

All are brand new.

The black one is sooo nice, memang laku dan menjadi rebutan.


So to all yang berminat, don't forget to email me at gilxx83@yahoo.com. Siapa cepat dia dapat!


2 comments:

Anonymous said...

very shiny...pure...and elegent...
that's what all the buyers (parents student and member2 U) said...
worth buying..~

Anonymous said...

well to anonymous : ape lagi get your order now! :)

~Our Little Family~